Hoe kan ik een 3vcard kopen?

Ik ben benieuwd hoe ik een 3vcard kan kopen.

als ik het probeer te kopen staat er login dus ik dacht dan maak ik een account maar dat kan helemaal niet.

Ik kan nergens op de website register vinden.

Dus ik dacht laat ik een email naar ze schijven, waar ik een auto bericht op terug kreeg we reageren in 2 werk dagen terug.

dus ik dacht misschien krijg ik sneller antwoord hier!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt een account nodig om een digitale creditcard te krijgen en je kun daarmee ook bekijken hoeveel en waaraan je hebt uitgegeven. Vandaar dat je moet registreren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan geen account aan maken dat is het hele probleem
er staat nergens waar je een account kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site van de 3V Card werkt niet goed bedankt voor je reactie!