kan je uit een pinautomaat 20.000 euro pinnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrm wil je dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil het niet, ik wou dat ik het had!
Ik vroeg het me alleen af.

Het beste antwoord

Ja, als je meerdere pasjes en rekeningen hebt, zou je dat in 1 dag op kunnen nemen (meestal max. 1000 EUR per keer), anders ben je daar 20 dagen mee bezig. Na een afspraak met het bankfiliaal kun je deze bedragen wel direct meenemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Boven een bepaald bedrag wordt dit wel (aan de fiscus?) gemeld.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://financieel.infonu.nl/belasting/10122-belastingdienst-en-witwassen-ongebruikelijke-transacties.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit het beste antwoord, want er staat niet bij de vraag "per dag". En ik vond het een beetje flauw om dat zelf als antwoord te vermelden, daarom een + voor u
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merci!

Andere antwoorden (5)

Nee, want iedere bank heeft een maximum bedrag van X euro per dag. Voor zulke bedragen zul je naar de bank moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit zul je moeten aanvragen bij de bank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van uw rechten op uw rekening en de bank policy is er een daglimiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan pinnen uit een pinautomaat zit een bepaald limiet. Een bankmedewerker kan dit tijdelijk opheffen, maar dan moet je het wel op je rekening hebben staan. Lijkt mij ook niet handig / veilig, Dit soort bedragen regel je vooraf met de bankemployee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kan hoogstens 250 euro per keer pinnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1250 per dag bij rabobank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
250 bij een vreemde bank, ja.
Eigen bank geld 250 niet, zie het eerste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gaat opeens een wereld open voor JeroenAap ;}
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woow, ik was er vrij zeker van dat het waar was...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ jeroen: ach vergissingkjes maken we allemaal wel eens, daar is het duimpjessysteem ook voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht dat Jeroen niet meer per keer kan pinnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hjth : ja jij ook! vergissinGKjes