iemand is al 4 jaar overleden nalatenschap is nog steeds niet klaar via de notaris .mag dat zolang duren? wat nog meer doen dan schrijven,bellen ?

mijn moeder heeft de voogd van haar nicht al die jaren gedaan en nog steeds is het niet verdeeld ondanks dat ze alles had aangeleverd.namen.adressen .landen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er kunnen diverse redenen zijn waarom de notaris nog niet over is gegaan tot vasttelling en eventuele uitbetaling van het testament of ervenis. Er kunnen erven zijn die niet akkoord gaan met de ervenis of een andere blokkade kan het probleem zijn. Maak een afspraak met de notaris en vraag hem waarom de ervenis nog niet is afgehandeld.
ronron1212