Wat voor soort huis kan in kopen met een jaar inkomen van 52.000?

De inkomsten van partner 1 en partner 2 zijn samen 52.000. aan welke prijsklasse huis moet ik denken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat het netto- of brutoloon?

Antwoorden (3)

Je vraag is erg lastig te beantwoorden. E.e.a. is mede sterk afhankelijk wat er voor overige vaste maandelijkse lasten op dit moment zijn (zoals persoonlijke leningen, leningen bij bedrijven zoals wehkamp en neckermann) maar ook leeftijd speelt een belangrijke rol.
Verder geef je niet aan of je eigen geld inbrengt. Het inbrengen van eigen geld opent de deuren naar verschillende mogelijkheden. Ook zul je jezelf moeten afvragen of je wel een hypotheek op twee salarissen wilt (sterker nog, misschien krijg je die niet eens)

Je vraag is dus niet heel simpel te beantwoorden. Ik zou je adviseren naar je eigen bank te gaan en de mogelijkheden te bespreken. Je kunt ook voor een advies naar de vele andere hypotheekaanbieders.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoogte van de hypotheek is zoals al aangeven afhankelijk van diverse factoren.

De meeste banken hebben op een website onder hypotheken een optie op de maximale hypotheek te berekenen.
Een aantal bijgevoegd, ik kan die niet voor je invullen omdat het inkomen voor beide apart ingevuld moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem vrijblijvend contact op met een hypotheek adviseur er zijn namelijk nogal wat zaken wat je rekening mee houden moet maar ik denk als je schuld vrij bent dat je er ongeveer van uit moet gaan dat je ongeveer 3 - 3,5 keer jullie bruto jaarsalaris lenen kan.