Waar kan ik een kalender downloaden waarbij de zondag als de eerste dag van de week wordt genomen?

belangrijk voor mij zo'n kalender te hebben voor mijn dagelijkse werkzaamheden t.b.v. de maaltijdvoorziening waarbij op de weekmenukeuzelijsten ook de zondag als eerste dag staat aangemerkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Op onderstaande link kun je zelf een kalender per maand aanmaken waarbij je kunt kiezen dat zondag de eerste dag van de week moet zijn. Deze kun je dan uitprinten.
Je kunt hem niet online bewerken en daar de afspraken e.d. in vastleggen. Maar het is dus puur om uit te printen en dan met de pen in te vullen.
Je kan ook nog kleuren instellen etc., maar dat hoeft natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook gewoon een lege agenda aanmaken binnen outlook en daar bij instellingen aangeven dat het begin van de week de zondag is. Succes