Vraag prepaid en internet?

Mijn dochter heeft een prepaid smartphone, als zij hiermee op het internet gaat, (wat geld kost) Dan is het toch onmogelijk dat er een rekening van bijvoorbeeld honderden euro's op de mat valt (voor internetverbruik). Als het prepaid saldo op is (nul dus) dan wordt ze toch automatisch met het internet verbroken?

Kort samengevat: Ze kan toch niet langer op internet zitten als haar prepaid saldo toelaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, denk het wel. Ik heb ook prepaid, maar als je prepaid hebt is het niet echt handig om op internet te gaan. Met geluk heb je WiFi, dan kan je thuis en bij de Mcdonalds gratis internetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Wanneer het beltegoed op is, kan je niet meer bellen, sms'en, alsook niet meer internetten. Mocht er veel gebruik gemaakt worden van internet op de gsm, dan kan er vaak ook voor 10 euro prepaid tegoed een maand 'onbeperkt' internettegoed worden aangeschaft. Overigens is dat laatste per provider afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prepaid-internet gebruik leidt nagenoeg altijd tot nevenkosten die behoorlijk op kunnen lopen. Als ouder kom je hier meestal achter wanneer het kind opeens extra geld vraagt om het tegoed op te waarderen. Apps, abonnementen, games,muziek,etc,etc. Reken op 100-200 Euro minimaal per jaar bovenop de prepaidkosten.