wat voor spullen kan ik het best langs huizen verkopen om veel geld te verdienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Spullen waar mensen iets aan hebben & een goede marge zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bijvoorbeeld iets maken van eten en daarmee langs de deuren gaan. Bij mij waren laats kinderen met zelfgemaakte dingen daar kan je bijna geen nee tegen zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan altijd studenten aan de deur met stroopwafels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie wil er in deze tijd nog iemand aan zijn deur die hem probeert iets aan te smeren? ik wed dat je bij 9 van de 10 mensen weggesnauwd wordt zo ze de deur al voor je open doen. Niet aan beginnen dus want rijk zul je er never nooit niet van worden. Bedenk iets beters om veel geld te verdienen. Wordt bv advocaat of notaris of bankdirecteur of kamerlid of commissaris bij een groot bedrijf.