Mijn dochter loopt stage in Engeland en krijgt loon. Zed betaalt daar echter nauwelijks belasting. Hoe zit dat als ze terug komt (over 5 maanden)

Belasting bij stage in het buitenland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ze aangifte moet doen dan vermelden dat ze vraagt om voorkoming van dubbele belasting en vermelden dat het in GB al belast is.

Toegevoegd na 2 uur:
loon uit het buitenland, onder vrijstellingen en verminderingen, aftrek om dubbel belasting te voorkomen, box 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Het buitenlands loon vermelden onder: vrijstellingen en verminderingen.
Een lastig punt is altijd dat de inkomsten in euro's moeten worden opgegeven. En omdat de koers wisselt moet er omgerekend worden.