Is het mogenlijk op mijn studie kosten een maand over te slaan?!

Ik betaal in 6 termijnen en moet deze maand eigenlijk 260 betalen. Ik red het alleen echt niet deze maand. Is het mogenlijk om dit de volgende maand te betalen? En als ik al het geld van mijn bank pin. De 25e er dus niks op staat. Kunnen ze het er niet afhalen. Echter krijg ik de 29e mijn salaris. Wordt het er dan alsnog afgehaald?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is mogelijk. Je krijgt van DUO 2 kansen om de betaling een maandje te verplaatsen. Als je ervoor zorgt dat je je geld dat op je rekening komt gelijk eraf pint, kunnen ze dat niet automatisch incasseren. Je krijgt dan een brief met de melding dat een automatische incasso is mislukt en dat je hierdoor volgende maand de bedrag wel overmaakt. Toegevoegd na 1 minuut: By the way: ik adviseer je om dit alleen te doen als er echt sprake van nood is. Als je echt niet kunt betalen. En als je het doet, doe het alleen 1 keer! Anders kun je een rekening krijgen van het resterende schoolgeld in een keer!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100