Lucas Bols is gespecialiseerd in alcoholhoudende drank en met name de jenever is zijn paradepaardje.
Hieronder kun je alle gegevens opvragen:
http://www.lucasbols.nl/brands.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Eeuwenoude tradities vormgegeven in een eigentijdse bedrijfsvoering" volgens mij.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wereldwijd erkend door vakmanschap, dat al sinds 1575 bestaat en nog steeds innovatief is. Winnaar van meerdere prijzen op het wereldtoneel van likeuren,cocktails en bartending.
amc
5 jaar geleden
amc
5 jaar geleden
of; Bols, de grootste speler ter wereld op het gebied van jenever en (m.u.v. de VS) de nummer één likeuren range wereldwijd. Vakmanschap dat al ruim vier eeuwen lang op dezelfde authentieke wijze beproefd is.