Er zijn geen voorwaarden, dus er is ook geen minimumleeftijd. Wel neem ik aan, dat je een handtekening van je ouders nodig hebt, als je zo'n rekening wilt openen.

Sterker nog: bepaalde zaken in de pakket (easy pakket, of basis) kosten je tot 18 jaar niets. Wel betaal je voor 18- meer rente over krediet.

Op deze site, kun je d.m.v. de 6e link van boven (tarieven) een PDF downloaden, die veel informatie geeft.
https://www.bnpparibasfortis.be/pics/BE/F/nl/anon/priv/general/Onze-tarieven.asp?cgn_nodeId=coi_daily&contract_type=sta
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt