Wat kost het om te gaan trouwen?

Ik wil met me vriendin trouwen war kost zo iets van voor tot eind?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vanaf een paar tientjes voor de griffiekosten op het stadhuis, tot vele honderdduizenden guldens als je flink wil uitpakken.....

Dat is niet te zeggen, allereerst informeer je bij jouw gemeente wat het kost om te trouwen. Daarna bepaal je het zelf. Wil je een feest? een band? of gewoon thuis? Met een groot diner? Dure jurk? of gewoon in spijkerbroek? Alles is mogelijk. Van 500 tot 30.000 euro, of meer.......

Iedere gemeente heeft een dagdeel gratis trouwen! Je betaald dan alleen voor je trouwboekje. Verder kun je het zo duur maken als je zelf wilt. Een luxe receptie op locatie of een tuinfeest bij familie. Een dure trouwauto of een leuke auto van een kennis? Mooie trouwkleding of in januari aangeschafte afgeprijsde feestkleding?? Toegevoegd na 1 minuut: Soms geen dagdeel maar moment bijv. voor 10.00uur s'ochtends

Hier kan je gratis trouwen. Op woensdag. (Rotterdam). Ik ben ook een keer in Oekraine getrouwd. Ik geloof dat ik iets van 30 cent administratiekosten moest betalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100