contract bij de albert heijn wordt niet verlengd omdat ik te oud ben, mag dat?

Mijn contract wordt niet verlengd omdat ik net te oud ben voor cassiere A. En voor cassiere B is er geen plaats. Mag dit zo maar? en zou ik dan overgrplaatst kunnen worden naar een ander filiaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent heus niet de enige, 9 v.d 10 medewerkers worden te duur voor AH, dan worden de contracten niet meer verlengt en zoeken ze jongens/meiden van 16 jaar om ze te vervangen. En als je een uitblinker bent, heb je kans om cassiere B of teamleider houdbaar te worden.
Het is heel normaal en ja het mag gewoon ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ LiptonIce, je kan dit beter bij antwoorden zetten i.p.v. als reactie ;) Nu kan je geen plusjes krijgen die ik je anders had gegeven :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@liptonice, of het normaal is weet ik niet,maar in elk geval wel gebruikelijk

Antwoorden (2)

Natuurlijk mag dat. Als je contract afgelopen is dan ben je gewoon klaar bij die baas. Een contract verlengen is vrijwillig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan,
Als je contract afgelopen is, is het bedrijf niet verplicht je contract te verlengen.
Overplaatsing zou misschien kunnen, omdat zij geen plek meer hebben voor cassiere B.
Praat met de manager en vraag of er nog andere Albert heijn's zijn die wel nog plek hebben voor cassiere B.