kan ik mijn geld terugkrijgen na annuleren vlucht met annuleringsverzekering?

Eergisteren vertelde mijn (nu toenmalige) Mexicaanse vriendin die ik 2.5 jaar ken, dat ze een ander op het oog had, waardoor ik genoodzaakt was om mijn lijnvlucht te annuleren.
Ik zou over 2 weken gaan vliegen.

Ik heb een annuleringsverzekering genomen.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sneu voor je, word je twee keer gepakt door die Truus, eerst houdt ze jou aan het spreekwoordelijk lijntje en dan maakt ze het op een tijdstip uit dat het jou een smak geld kost, de verzekering betaalt niets terug. Lekker een vakantietrip er van maken en genieten van alle andere Mexicaanse schonen die je pad dan kruisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens:
Ga lekker een beetje rondreizen daar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5 week accomodatie zoeken daar is niet goedkoop, zou dus bij haar thuis verblijven. heb dus geannuleerd, en de situatie zo gebracht dat door haar actie ik geen geld heb om passende accomodatie te kunnen regelen. Enige waar ik op kan hopen is op sympathie.
Misschien de luchthavenbelasting terug? ik weet het niet. gr.
Chris

Het beste antwoord

Je moet de voorwaarde van de annuleringsverzekering nalezen en contact met hun opnemen en aangeven dat je hebt geannuleerd. Dit moet je wel volgens de gestelde voorwaarden doen.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is dit het beste antwoord, ik kan alleen hopen op sympathie en hopen dat ze uitkeren. Mijn verhaal goed beschreven. En beschreven dat haar acties concequenties heeft op mijn handelen en dat ik daardoor geen passende accomodatie kan vinden en daar de financiele middelen niet voor heb aangezien ik bij haar thuis zou verblijven.

Andere antwoorden (5)

Die annuleringsverzekering is er juist voor zulke momenten.

Ik zou contact op nemen met de gene waar je de annuleringsverzekering hebt afgesloten, die moet je altijd verder kunnen helpen.

Zowiezo verstandig dat je die annuleringsverzekering hebt afgesloten!

Toegevoegd na 2 minuten:
O..

Ik kijk even verder en zie dat zoiets lang niet altijd onder een annuleringsverzekering valt!..

Hier meer er over:

http://www.reisverzekeringblog.nl/annuleringsverzekering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat je een kans maakt,zo,n verzekering is alleen maar als je ziek wordt,of andere ernstige dingen.
Maar bel even met je reisburo die kunnen jou dat zo vertellen.
suc6
12 jaar geleden
Lees de voorwaarden van de verzekering. Ik ben bang dat een vriendin die ineens ex is geworden, geen reden is voor de verzekering om uit te keren.
Ziekte, overlijden baanverlies is allemaal een reden, verlies van een liefde niet
anneliez
12 jaar geleden
Een annuleringsverzekering keert alleen uit bij ziekte van naaste familie (2e graads), en als je zelf ziek bent.
Ook keert deze verzekering uit als je reisgenoot niet in staat is om te gaan (maar dan moet je wel samen op het boekingsformulier staan).

Het beëindigen van een relatie is ook niet gedekt. Dus ik zou er maar (voor zo ver het gaat) een leuke vakantie van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou bij haar thuis verblijven en dan weekendjes samen weg, accomodatie nu nog regelen gaat erg prijzig worden. en verblijven bij je ex is ook geen pretje.
ga eens met je huisdokter praten en leg het hem eens uit, misschien wil hij je wel een formulier doen dat je ziek bent (liefdesverdriet)
succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanzetten tot fraude.
happyboy
12 jaar geleden
je wilt je geld terug of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is geen reden voor de verzekering om uit te keren, liefdesverdriet is geen levensbedreigende situatie.