Hoe ziet het rooster van een agent eruit qua werktijden? Hoeveel avond en nachtdiensten heeft een agent gemiddeld per week?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.6K

Antwoorden (2)

Mijn boerman is politie maar heel toevalig heb ik zijn rooster nu niet bij de hand haha qua werktijden ook verschilend licht aan je functie maar meestal werken ze tog wel 12 op een dag of ietsje minder en nachtdiensten 3 a 4 op een week maar dat licht er ook maar aan hoor

Toegevoegd na 40 minuten:
Buurman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft jou boerman wel licht op zijn fiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O sorry typete wat te snel denk ik
Dit is een mooie vraag voor het forum over de
politie:

http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=5840

Daar is de vraag ook al gesteld en het antwoord komt wel overeen met wat ik van mijn zonen hoor:

Het is niet te voorspellen.
Hangt af van de regio en in die regio hangt het af van het team.
Hangt af van je functie en van je rang.

Het hangt dus gewoon van heel veel dingen af.