Wat is de formule om een loonstaat arbeiders/bediende te berekenen?

Hoe bereken je de patronale bijdrage dat je moet betalen aan arbeiders/bediende? Is dit deel van de formule al juist:

Brutowedde
- RSZ
- Bedrijfsvoorheffing
= Nettoloon

Hoe bereken je dan de patronale bijdrage?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch een vraag voor mensen met kennis van Vlaamse aangelegenheden.

Het beste antwoord

Dat hangt er van af, voor wat jij de patronale bijdrage wilt berekenen.
Reiskosten, sociale zekerheidsbijdragen, patronale RSZ-bijdragen, de werkgeversbijdrage voor maaltijdcheques, de werkgeversbijdrage voor de groepsverzekering of de CO2-taks op bedrijfswagens.