Wat zou jij doen: elke vrijdag vrij door in deeltijd te werken of dit geld gebruiken om een leuker huurhuis te huren dan waar je nu woont?

Zou graag dichter bij het centrum willen wonen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

Lastig; Ik woon in een leuk koophuis.

Maar in het algemeen is geld maar geld. Dus als je gewoon goed rond kan komen.. ik zou voor minder werken gaan, en die tijd gebruiken om thuis te zijn, in de tuin te werken, enwellicht hier en daar wat consulting te doen: Dus werkens als ik zin heb, en niet verplicht zijn elke vrijdag te werken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zou ik deeltijd gaan werken. Tijd voor jezelf/gezin is in mijn ogen belangrijker dan een leuker/groter huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, je werkt om te leven, je leeft niet om te werken. Maar als werken je leven een stuk aangenamer kan maken........

Persoonlijk vind ik leven / wonen heel belangrijk, dus daar zou ik best wat voor over hebben, maar je moet het ook niet overdrijven. De vraag is denk ik meer wat je specifiek wilt gaan doen met die extra uren.....want ik neem aan dat je het weekend ook nog gewoon vrij bent ?? Bijna een halve week vrij is wel heel erg luxe natuurlijk, EN...vergeet niet, vrije tijd KOST geld, werken levert geld op waar je in de vrije tijd leuke dingen mee kunt doen.

Uiteindelijk kun je die afweging alleen maar zelf maken natuurlijk, in samenspraak met eventuele huisgenoten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je meer moet gaan werken om dichter bij het centrum te kunnen wonen, heb je niet genoeg tijd meer om in het centrum te gaan winkelen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer 't eerst een maandje voordat je 't definitief maakt. Dan ontdek je wat je 't liefst hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is helemaal afhankelijk wat jou gelukkig maakt. Is dat meer vrije tijd of meer (huur) bezit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon prima heb het goed naar mijn zin en kan alles betalen zonder schulden, en tuurlijk je wil altijd meer hebben.

Laat mij maar lekker in deeltijd werken, tijd voor jezelf en aan andere dingen toekomen. |Heerlijk genieten en donderdag op je werk zeggen prettig weekend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk zo'n 20 uur in de week. Heb een riant inkomen en woon voor een schijntje in een leuk appartement midden in het centrum van winkelstad nummer 1...

Dus wat wil je nog meer...

Toegevoegd na 1 minuut:
En dit alles ook nog als ondernemer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk kies voor die vrije dag, ik vind die extra vrije tijd heel erg belangrijk. Misschien moet je nog wat meer geduld uit oefenen om een betaalbaar leuk huis te vinden, waar je ook voldoende tijd voor hebt om van te genieten.