Boete van afkoop leasecontract na diefstal auto verzekerd?

Ik wil mijn leasecontract verbreken omdat ik een andere baan heb. De boete die ik moet betalen is echter aanzienlijk. Dit komt ook omdat ik na diefstal van mijn vorige auto een nieuw contract heb moeten aangaan (anders was de looptijd van mijn auto al veel verder verlopen).

Door deze diefstal loop ik nu dus een aanmerkelijke schade op. Ik vraag me af of ik deze schade via een of andere verzekering zou kunnen claimen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alleen bij de dief. Je hebt namelijk geen verzekering voor gevolgschade van diefstal afgesloten