Hoe kan ik er voor zorgen dat ING mijn TAN codes mobiel opstuurt als ik iets online wil bestellen?

Het lukt gewoon niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraagsteller dáár niet aangedacht heeft....goed zeg Danie! k ga ervanuit dat je je mobiel opgegeven hebt, soms (heb ik eens gehad duurt het eventjes een paar minuten dat je de sms binnen krijgt, de andere keren krijg je die wel meteen, ligt er maar net aan hoeveel Nederlanders op dat tijdstip een TAN code moeten ontvangen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zal je eerst op de home page van ING in je account in moeten loggen en je gsm nummer in moeten vullen waar ze de TAN naar toe sturen. Als een bestelling plaatst en gaat betalen dan pas stuurt de bank een TAN