Heb je bij een ing jongeren rekening te maken met rente? Het is geen spaarrekening.

Het is geen spaarrekening en ook geen studentenrekening. Ik ben 19 jaar oud maar heb het niet omgezet naar een studentenrekening. Ik wil absoluut niet te maken hebben met rente. Welke bank doet niet aan rente?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

iedere bank doet aan rente, het is een bedrijf en wil daar klanten mee aantrekken en aan gratis geld uitlenen doen ze ook niet, dus dat zal niet gaan lukken.

Waarom wil je niets te maken hebben met rente? Je geld wordt meer waard omdat je het niet uitgeeft. Volgens mij zijn er ook geen banken die geen rente geven over een rekening, een spaarrekening zal meer rente geven dan een betaalrekening maar helemaal niets zal denk ik niet bestaan.

Dan zou je een islamitische bank moeten opzoeken, en zelfs daar krijg je doorgaans rente - je kunt er voor kiezen om een gelijk bedrag te betalen aan de bank dat dan conform de overtuiging aan goede doelen wordt gedoneerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100