Heb je bij een ing jongeren rekening te maken met rente? Het is geen spaarrekening.

Het is geen spaarrekening en ook geen studentenrekening. Ik ben 19 jaar oud maar heb het niet omgezet naar een studentenrekening. Ik wil absoluut niet te maken hebben met rente. Welke bank doet niet aan rente?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

iedere bank doet aan rente, het is een bedrijf en wil daar klanten mee aantrekken en aan gratis geld uitlenen doen ze ook niet, dus dat zal niet gaan lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom wil je niets te maken hebben met rente? Je geld wordt meer waard omdat je het niet uitgeeft. Volgens mij zijn er ook geen banken die geen rente geven over een rekening, een spaarrekening zal meer rente geven dan een betaalrekening maar helemaal niets zal denk ik niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De auteur is, gezien zn naam, wrsl moslim. Van de koran mag je niet met rente werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt volgens mijn religie is rente niet toegestaan en ik wil me er graag aan toepassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanpassen*
Dan zou je een islamitische bank moeten opzoeken, en zelfs daar krijg je doorgaans rente - je kunt er voor kiezen om een gelijk bedrag te betalen aan de bank dat dan conform de overtuiging aan goede doelen wordt gedoneerd.