Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik beginnen met beleggen? Kan ik ergens iets over beleggen leren? Eerst soort starters cursus of site met uitleg over beleggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Binck bank heeft een starterspakket. Daar zit een uitgebreide 'cursu' bij. Een dvd en geschreven informatie. Ook helpen ze je online.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn beleggersites die je uitleg geven. Denk bijvoorbeeld aan Alex. Zij organiseren ook bijeenkomsten om je het een en ander uit te leggen over beleggen en wat er allemaal bij komt kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Site met uitleg over beleggen eerst en als er echt interesse is kan je altijd nog een betaalde cursus doen. Maar om geld te besparen valt er genoeg online te lezen. In de bronnen heb ik twee aanraders gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De Quick Course beleggen voor beginners heeft mij voor mij veel vragen beantwoord.
https://www.robeco.nl/hulp/beleggen-voor-beginners/

(is gratis en geen registratie nodig of andere vervelende addertjes onder het gras)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding