is een doordeweekse dag in de (school)vakantie een werkdag?

Ik wil iets bestellen, maar er staat dat het product wordt geleverd over 1 tot 5 werkdagen. Maar is een doordeweekse dag in de (school)vakantie een werkdag?
en meet een doordeweekse dag in de (school)vakantie bedoel ik bijvoorbeeld dinsdag 27 december, de meeste mensen hebben dan vakantie dus die hoeven niet te werken dus het is geen werkdag (voor die mensen) maar er zijn ook nog genoeg mensen die dan nog steeds moeten werken.
Ik begrijp het dus niet is een doordeweekse dag in de (school)vakantie nou wel of niet een werkdag en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

In de volgende week is er maar 1 feestdag en dat is 2e kerstdag (26 december). De rest van de week zijn het normale werkdagen, ook al zijn er dan mensen die vrij hebben genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een doordeweekse dag is alleen voor scholieren die vakantie hebben een dag vrij. Alle andere dagen ( als het geen officiele feestdagen zijn) zijn werkdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De door-de-weekse-dag is gewoon een werkdag ook al is het voor jou een vakantiedag, zoals bijvoorbeeld dinsdag 27 december.