Ik zou graag in het weekend een bijbaantje willen. Graag zou ik iets willen doen met mensen met een beperking, in het weekend. Alvast bedankt!

Volgend jaar ga ik een studie volgen waar ik veel met deze soort personen in aanraking kom. In/ omgeving van Eindhoven.

Toegevoegd na 50 minuten:
Dit is geen sollicitatie. Ik zou graag ideeën willen krijgen, waar ik misschien zo'n soort baantje kan vinden. Of dat jullie bepaalde instanties weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien een weekeind baantje in een ski hut cafe.

Antwoorden (2)

Je stelt geen vraag. Is dit een sollicitatie? Ben je zelf beperkt op enig gebied? Wat wil je?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord niet. Is dit een reactie? Ben je zelf beperkt op enig gebied. Wat wil je?! (grapje. Maar dit is wel een reactie en geen antwoord op de vraag. Ik zou hem dus maar verwijderen voordat het verwijderd word)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, ik wist dat deze ging komen. Ik irriteer me teveel aan bepaalde vragen. Mijn beperking is een kort lontje!!!
Ik kan ni verwijderen met iphone. Nou ja, take my points!!!
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh heb ik ook hoor ;) was maar een geintje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik toch! Maar je hebt gelijk dat het me punten kan kosten. So be it.
Ik vond je reactie grappig. Al die vragen worden met een iq zo hoog als schoenmaat gesteld en jouw reactie is menselijk, terecht, en zelf bedacht ipv uit een huiswerkboek.
Kon er wel om lachen!
neem eens contact op met stichting MEE, als zij niets hebben kunnen ze je vast wel wat adressen geven waar je kunt solliciteren. succes