Ja, ik accepteer EN betaal niet anders. Snel, simpel, makkelijk, en beduidend sneller en minder gedoe dan via de bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Hoe doe je dat dan bij de supermarkt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik niet via Internet. Zodra dat WEL het geval wordt, zal dat ook via Paypal zijn denk ik. Ik denk alleen dat et nog heel erg lang kan duren voor we boodschappen kunnen gaan downloaden......
Cryofiel
12 jaar geleden
Daar zijn al wel oplossingen voor bedacht, hoor. Naast je voordeur zit dan een grote koelkast. Die koelkast heeft twee deuren: één aan de binnenkant en één aan de buitenkant. De deur aan de buitenkant heeft een cijfercode. Als jij via Internet boodschappen bestelt, betaal je natuurlijk via jouw geliefde Paypal. De bezorgdienst krijgt een eenmalige code mee, die door de huiscomputer op dat moment op de buitendeur van jouw koelkast wordt ingesteld. De leverancier komt langs, typt de eenmalige code in, opent de koelkast, zet jouw bestelde spullen daar in, en sluit de koelkastdeur. De computer meldt jou desgewenst dat de bestelling is geleverd. Vanaf dit moment is de koelkast natuurlijk niet meer van buitenaf te openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks voor mij ; ik wil mijn boodschappen ZIEN, voelen, ruiken voor ik ze koop, en mijn supermarkten hebben deze dienst zeker niet. Brrr.....

Andere antwoorden (1)

ja hoor, dat prima, bv via marktplaats kan je betalen met paypal