Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik er achter of mijn ex-man het huis wat nog ons beider bezit is en de hypotheek op beider namen staat , verhuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
625

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ga er langs en bel eens aan, wordt er open gedaan, vraag dan wie er woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik gedaan en er wonen andere mensen die zeggen dat hij daar ook af en toe slaapt en dat zij er gratis wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je bij de gemeente niet navragen of die mensen daar ingeschreven staan, zo ja, dan kun je ze verzoeken jouw woning te verlaten, als ze huur betalen stribbelen ze zeker tegen. Je kunt ze dan vragen waarom ze er niet uit willen, waarschijnlijk komt het ware verhaal wel boven.
laat iemand kontakt opnemen met je ex om te vragen of de woning te huur is. Zorg dat deze persoon een onbekende is van je ex.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk de water, gas, elektriciteitsrekening eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt als mede-eigenaar bij de gemeente informatie krijgen over wie er ingeschreven staan. Waarschijnlijk ook met terug werkende kracht (al is een huurder niet per se ingeschreven op dat adres).

Verder zijn bovengenoemde ideeën heel bruikbaar denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding