hoe kom ik er achter of mijn ex-man het huis wat nog ons beider bezit is en de hypotheek op beider namen staat , verhuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

ga er langs en bel eens aan, wordt er open gedaan, vraag dan wie er woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik gedaan en er wonen andere mensen die zeggen dat hij daar ook af en toe slaapt en dat zij er gratis wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je bij de gemeente niet navragen of die mensen daar ingeschreven staan, zo ja, dan kun je ze verzoeken jouw woning te verlaten, als ze huur betalen stribbelen ze zeker tegen. Je kunt ze dan vragen waarom ze er niet uit willen, waarschijnlijk komt het ware verhaal wel boven.
laat iemand kontakt opnemen met je ex om te vragen of de woning te huur is. Zorg dat deze persoon een onbekende is van je ex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk de water, gas, elektriciteitsrekening eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt als mede-eigenaar bij de gemeente informatie krijgen over wie er ingeschreven staan. Waarschijnlijk ook met terug werkende kracht (al is een huurder niet per se ingeschreven op dat adres).

Verder zijn bovengenoemde ideeën heel bruikbaar denk ik.