Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste een andere bank voor geldzaken kiezen? Ik wil een andere kiezen, omdat ik niet tevreden over de klantvriendelijkheid.

Kennen jullie een site waar ik kan kijken hoe de klanten denken over de klantvriendelijkheid is bij een bank,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kassa heeft in 2011 een enquete gehouden, daarvan kan je de resultaten zien in onderstaande link.

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/?tx_varakassamedia%5Buid%5D=4803711&cHash=91d83c748b7bf29a8539db39bd062557

De ASN-bank en de Triodos-bank scoren opvallend goed als je da vergelijkt met de andere banken.

De Rabobank scoort over het algemeen ook goed op het gebied van klantvriendelijkheid, en de SNS-bank bungelt onderaan het lijstje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lastig om een specifieke site te vinden die dit vergelijkt. Internet wijst naar de ASN bank die door de consumentenbond ooit als het klantvriendelijkst is betiteld. De ervaring zal het toch leren. Succes met de vindtocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding