wat zijn de taken van een gymleraar?

ik vraag mij af of het is vastgesteld wat een gymleraar minimaal hoort te doen,
want als ik mijn gymleraar vraag iets voor te doen wil hij dat nooit.

zo verdient ie ook makkelijk geld als je alleen maar an de kant staat en zegt wat andere moeten doen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt van een profvoetballer niet verwachten dat hij een zevendubbele salto achterover kan op de brug. Andersom kan ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inderdaad van een zevendubbele salto achterover op de brug niet verwachten dat 'ie ook kan profvoetballen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar vandaag moesten we een koprol over een kast doen, ik weet niet hoe ik mijn rug en nek enzo moet houden dus vraag ik of hij t voor wil doen.

Antwoorden (1)

Als hij de leerplannen volgt moet hij niks doen,dan is hij wettelijk in orde.