Hoe kan ik op koninginnendag geld verdienen met mijn boot zonder hem te verkopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

alternatieve taxi spelen over het water??
met koninginnedag mag er veel.
13 jaar geleden
laat iedereen voor 1 euro een rondje maken op een meertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je boot op een trailer langs de weg en ga dan schippersbitter verkopen van uit je boot. Euro per borrel: kassa :))
13 jaar geleden
Verhuur je boot voor een dag!

Als je in amsterdam woont is het helemaal mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorrg voor 3 jonge mannen verkleed als piraten en een fotograaf en laat kinderen foto's maken met piraten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga winkels langs of ze boot willen sponseren met reclameborden (wel leuke dan) en met leuke muziek en dansende mensen

kan je wel wat mee verdienen

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een beetje kan ' verkopen' ga je als standwerker naast je boot staan er roept de mensen aan dat ze bij jou in de boot mogen komen zitten voor een unieke ervaring! Zoiets hebben ze nog nooit meegemaakt, hoop je voor hun. Leuk om te zeggen want dat maakt ze nog nieuwsgieriger. Als ze éénmaal in je boot zitten en je hebt je euro ontvangen ga je naast ze zitten en fluistert ze in het oor: Je bent in de boot genomen, bedankt voor je euro!!!! Huppa, euro voor jou en een glimlach op het gezicht van je klant. Je moet er wel lol in hebben om een beetje toneel te spelen!!! Succes!