Wat is is belangrijker? Het helpen van de mens, of de natuur verslechteren?

Dilemma voor mij, ik ben installatiemonteur ( cv, dak loodgieters en electra). Ik hou veel van mijn werk omdat ik mensen help met warmte en sanitaire voorzieningen daarintegen, breng ik de natuur schade toe, doormiddel van co2 (rookgas) uitstoot en gebruik van meerdere chemicalien d.m.v. kit en dakbedekkingen.

Ik weet gewoon niet wat ik belangrijker moet vinden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als u en al uw collega's morgen stoppen ter ere van het milieu zitten we wel met een probleem:
Kou. En hoe gaan we dat oplossen? Vuurstoken, dus bomen kappen en lucht vervuilen met alle verbrandingsresten van alle troep die we intussen ook maar opstoken.
Naar de wc moet ook doorgaan, als dat niet opgevangen wordt, en het komt zo in het water, dan zitten we binnen de kortste keren met ziektes opgelopen door allerlei parasieten die dan weer de kop op steken.
Van mij mag u uw werk blijven doen, graag zelfs
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Graag gedaan

Andere antwoorden (2)

ik zou zeggen eter milieu daarna komt de mens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uiteindelijk beide. Omdat jij er over nadenkt kan je de producten op de juiste manier gebruiken, en er voor zorgen dat de minst schadelijke producten gebruikt worden. ook zorg jij voor nette afwikkeling & opruimen van je afval. Daarmee voorkom je dat mensen hun restjes gewoon in de vuilnisbak gooien ed. Zo help je indirect de natuur EN de mensen.