Is het mogelijk om het overzicht van een maand in te stellen vanaf de 23e van een maand tot de 23e van de volgende maand?

Overzicht Maand Aanpassen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op mijn werk werk ik met Afas, en dan gaat van de 1ste tot de laatste dag van de maand.
Prive werk ik met een excel en die gaat van de 25ste tot de 25ste.
In principe moet het niks uitmaken, het ligt er maar aan voor welk doeleinde je de maanden wilt bepalen en met welke programma.
Bedrijven werken doorgaans wel met 1 tot1, prive is het vaak >25 tot >25.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou niets anders kunnen bedenken dan dat je in afas je payday op de 1ste van de maand zet en ook je verplichtingen, dus de boel een beetje foppen.
Ik heb voor mijn eigen boekhouding thuis een excelbestand gemaakt, die loopt van 25 tot 25, maar dat moet uiteindelijk toch niets uitmaken?
Dat je aan het begin van de maand al negatief loopt doordat je je hypotheek hebt betaalt betekent wel dat je zelf een maand achter loopt. Ik betaal mijn hypotheek ook aan het begin van de maand, maar dat is dan van de afgelopen maand. Dus probeer een buffertje op te bouwen.