Welke bijbaan verdient het best voor een volwassen vrouw met een fulltime baan?

Uiteraard geen tips als "prostitutie". Het gaat om een tijdelijke situatie, tot ca. € 3.000,- binnen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je wil een bij baantje om snel 3000 euro te verdienen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om een situatie waarin iemand uiteindelijk €3.000 bijeen moet krijgen. Ik heb niet snel vermeld. Mijn vraag is welke bijbaan het beste verdiend.

Antwoorden (3)

In de horeca worden vaak mensen gezocht voor alleen de weekends. Als je de fooien mag houden zou het nog wel eens iets leuks kunnen opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kantoren poetsen,
daar vragen ze altijd mensen voor.
Kan je , je werk er bij houden,
want dit is altijd s,avonds
12 jaar geleden
vaak zie advertenties staan voor consulente ,voor bv. make-up,kinderkleding,lingerie.
2 vriendinnen van mij doen dit,ze kunnen hun eigen werktijd invullen,en party's geven wanneer en waar ze willen,schijnt goed te verdienen.

succes