Waar kan ik nep artikelen kopen voor in een TV studio, bijvoorbeeld nep boeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In speciaal zaken voor etaleurs zijn deze dingen vaak te verkrijgen. Ook bedrijven die zich gespecialiseerd zijn in het vervaardigen van requisieten hebben dergelijke dingen op voorraad. Echter gezien de prijs kan je net zo goed ergens een tweedehands boek kopen.

Antwoorden (3)

Bij Beekwilder in Amsterdam kun je ontzettend veel vinden. Ook "holle boeken" zoals op het plaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je ook eens kijken bij een 2dehandswinkel of Kringloopwinkel? Dan zijn de spullen niet nep maar wel flink goedkoper..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop bij de Witte Boekenwinkel van die "lege" boeken. Beplak het kaft met een oud plaatje of print (van het Net), zet een bak thee/koffie en leg het daar voor een dag in.