Kun je een paypal rekening openen met een jongeren rabobank pas?

Of is paypal enkel voor 18 jaar en ouder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Het beste antwoord

je kan een PayPal rekening openen ZONDER enige bankpas dan ook! je hebt alleen een e-mail adres nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet niet, dat mag. Maar daarnaast moet je ook 18 zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@widar: klopt, maar niemand die daar achter kan komen, als je je leeftijd verhoogt bij een nieuw e-mail adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeker waar, ik ken meerdere jongeren met een PayPal-rekening hoor.

Andere antwoorden (2)

Op zich heb je geen bankpas nodig, want een Paypal-rekening is niet per se aan je bankrekening gekoppeld. Je moet echter wel 18 jaar of ouder zijn, volgens de voorwaarden:

"2.1 Voorwaarden. Als u in aanmerking wilt komen voor onze services, moet u (i) woonachtig zijn in een van de landen die op de pagina PayPal wereldwijd zijn vermeld; (ii) wettelijk volledig bevoegd zijn om een contract aan te gaan; en (iii) als u een persoon bent, minstens 18 jaar oud zijn."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een paypal-rekening gratis openen op iedere leeftijd. Dit account is te koppelen aan een rabobank jongerenpas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het vorige antwoord geeft juist aan dat je minimaal 18 moet zijn en bevoegd tot het aangaan van een dergelijke overeenkomst.