Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Dan zul je eerst moeten weten van welke bank het nummer is en dan bij die bank moeten vragen of je de naam krijgt maar die kans is zeer klein.
Ik heb eens een portemonee gevonden met alleen een bankpas en wat contant geld en heb daarom de bank gebeld van het pasje om achter de eigenaar te komen maar helaas ze gaven mij de naam niet maar ze namen zelf contact op met de eigenaar en die hebben ze mijn nummer gegeven zodat ze mij konden bellen.Natuurlijk moets ook ik toestemming geven dat ze mijn telefoonnummer door mochten geven aan de eigenaar van de portemonee.
Dus het is moeilijk om een naam bij alleen een banknummer te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt maar er staan geen adresgegevens bij
als je via internet bankiert, kun je het rekningnummer invullen zonder naam. Er bestaat een kans, dat je dan een foutmelding krijgt, omdat het rekeningnummer bekend staat als nummer van (en dan de juiste naam). Ik moet er bij zeggen dat dat bij de postbank eigenlijk altijd werkte (scheelde een hoop gegevens invoeren). /Sinds de postbank ING is geworden heeft het een tijdje alleen gewerkt voor ING nummers. Ik heb het al een tijdje niet meer aan de hand gehad, dus het zou ook zo maar veranderd kunnen zijn.
Da's voor de privacy ook eigenlijk wel zo goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 euro overmaken en in de omschrijving vragen om jou te bellen. Uiteraard wel je nummer vermelden, want misschien kent diegene jou ook niet.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
patriesja, ik vind een leuke reactie minstens net zo leuk. Bedankt.
Deze vraag is al een maal eerder gesteld kijk eens :
www.goeievraag.nl/vraag/achterhalen-bank-bepaald-rekening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding