Winkansen en strategieën:

Mensen denken vaak met strategieën de winkansen van loterijen te verhogen, maar het is gewoon een kwestie van geluk. Bij de Lotto en de Staatsloterij wordt er vaak gekeken naar getallen waar vaak prijzen op vallen, maar bij krasloten is er geen strategie te bedenken. De winkansen van het kraslot is hoog te noemen in vergelijking met andere kansspelen. De te winnen prijzen zijn echter ook laag. De winkansen zijn hoog doordat er een grote kans bestaat op een kleine geldprijs tot €10 of één gratis kraslot.

Winkansen kraslot:

De hoogte van de winkans verschillen sterk per soort kraslot. De December Kalender is een kraslot met weg te krassen delen die corresponderen met de kalenderdagen in december. Dit kraslot heeft een hoge winkans van 1 op 2. De nog steeds verkochte Klavertje 4 heeft een winkans van 1 op 3,9 en de 7 klapper geeft een kans van 1 op 3,44. Gemiddeld is de uitkeringspercentage tussen de 49 en 68 procent. Hierbij zit de December Kalender op 68 procent. De kans op een grote prijs, is net als in de andere gokvormen, zeer klein. De kans op een hoofdprijs is ongeveer 0,00003 procent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe altijd Lotto. Dan win je bijna altijd, maar meestal gewoon nog een lot.