Als Nederland eerst iets importeert om het weer te exporteren, heet dit Wederuitvoer. Wat moet ik daar bij voorstellen... voorbeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Zoals bovenstaande al zegt: wij maken van een halffabrikaat een eindproduct. Die halffabrikaten zijn over het algemeen goedkoper om te importeren en dan kunnen we de eindproducten voor meer geld exporteren, waardoor we winst kunnen krijgen. (Als we het even simpel bekijken en uitgaan van inkomsten- (minder) uitkomsten=winst Normaal zijn er veel meer factoren van invloed. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

halffabrikaten

Toegevoegd na 46 seconden:
importeer rubber en maak er banden van en dat gaat weer ergens anders heen.