Welke bedrijven zijn 'sustainable' en werken 'graaivrij'?

Zijn er bedrijven die een duidelijk keurmerk zouden kunnen krijgen als anti-verrijkend, Anti-crisis-promoting?

Zouden dat soort bedrijven niet een soort nationaliteitsgarantie moeten krijgen (zolang ze zich aan deze werkwijze houden)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

wat je voorstelt heeft een open boekhouding nodig, daarmee bedoel ik volledig na te trekken. fairtrade producten geven hier het goeie voorbeeld.

de triodosbank komt misschien nu al in aamerking voor zo'n keurmerk zoals door jou voorgesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Elk bedrijf dat op commerciele basis werkt heeft als hoofddoel: Winst maken.

Toegevoegd na 2 uur:
Bedrijven die niet voor winst gaan zijn al geoormerkt internationaal door de term 'NGO' danwel 'NPO'. hieraan hangen internationaal meestal kenmerken omtrend salarissen en behandelen van klanten. In de meeste landen zijn dit soort organisaties vrijgesteld van het betalen van belastingen