Hoe betrouwbaar zijn die spaarprogramma's waar je geld mee kan verdienen voor het lezen van emails en websites bezoeken?

Ik kwam via google wat spaar programma's tegen maar zijn er zo veel dus ik weet niet of het wel te vertrouwen is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik heb altijd goeie ervaring gehad met euroclix, ik doe het nu 1,5 jaar en heb bij elkaar ongeveer 340 euro verdient terwijl ik niet eens altijd klick.

wel handig om een apart email adres aan te maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik maak gebruik van een aantal van deze sites, ze werken wel, maar het gaat zeer traag.

Je krijgt mails met reclame, en dan krijg je geld als je onderaan de mail klikt op een link dat je het hebt gelezen.

Het verschilt per site, maar je krijgt meestal iets van 1 eurocent per mailtje.

Je bent dus een eeuwigheid bezig voordat je het kan laten uitbetalen, een paar maanden, maar het is wel erg makkelijk om een beetje extra geld te verdienen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zorg wel dat je een apart mailadres ervoor hebt, want je hebt kans dat je ongewenst nog andere mail gaat krijgen.
12 jaar geleden
Zou wel kunnen, maar is niet leuk en verdient er weinig mee.

Er zijn vele andere manieren om geld op internet te verdienen en die veel leuker zijn. Het schrijven van artikelen is daar een manier van. Of een website maken etc. Check de bron voor meer soorten manieren, die vaak ook wet betrouwbaarder zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf euroclix! ik raad het echt aan! ookal duurt het lang voordat je geld hebt maar alle beetjes helpen haha! je moet bij euroclix soms vragenlijsten invullen en op e-mails klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euroclix is idd de makkelijkste
ik spaar ongeveer in een jaartje 10000 clix = €150 euri
Bronnen:
12 jaar geleden
Ze zijn wel betrouwbaar maar het duurt inderdaad heel erg lang voor je een bedragje bij elkaar hebt gespaard. Ik lees zelf voor diverse sites. Het verschilt per site hoeveel je verdient en bij welk bedrag je uit kunt laten betalen.
Je ontvangt maar enkele mailtjes per site per dag en ontvangt 0,5-1 cent per mailtje afhankelijk van de site. Je kunt ook enquetes invullen en die betalen beter. En je krijgt parels, clixen of hoe ze het ook noemen als je via de bij hun aangesloten webwinkels bestelt.
Je krijgt wel veel ongewenste reclames toegestuurd omdat deze spaarsites gesponsord worden.
Er staat tegenover dat je er maar heel weinig tijd aan kwijt bent en elke cent is meegenomen toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik doe mee met Euroclix en Moneymiljonair en ze betalen altijd keurig uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook sites waarmee je kan meedoen aan meerdere spaarprogramma's ik heb dit meerdere keren gedaan, werkt erg goed zolang je maar een nieuw emailadress ervoor aanmaakt en minstens 2 maanden je best doet!

Probeer ook anderen enthiousast te maken zodat zij je via jouw aanmelden hier verdien je ook bijna altijd goed op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sites zijn bijna allemaal wel betrouwbaar. Het duurt alleen heel erg lang voordat je een leuk bedrag bij elkaar hebt. En bedenk ook dat bij menig onderzoek je persoonlijke gegevens moet invullen zodat aanbieders je persoonlijk gaan benaderen voor hun produkten. Het kost uiteindelijk allemaal meer tijd en energie dan wat je aan financien eruit haalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach er zijn heel veel van dit soort websites en zoals al eerder hier gezegd het duurt heel lang voor je iets bij elkaar hebt gespaard maar aan de andere kant je hoeft er ook niet veel voor te doen.
Ik ben zelf lid van euroclix en moneymiljonair.
Vroeger had ik er veel meer maar ben er toch een beetje mee gestopt omdat je mail box wel erg vol raakt.
Maar goed het is in ieder geval makkelijk geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al vier jaar oud maar nog steeds relevant. Er zijn steeds meer e-mail spaarprogramma's bijgekomen waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb een website gevonden met duidelijke uitleg en een overzicht van de spaarprogramma's met sterretjes. vanaf 3 sterretjes is interessant, 1 a 2 sterretjes is nauwelijks de moeite waard:
http://www.geld-verdienen-met-email.nl/
Er staan ook tips op waardoor je mailbox niet zo'n rommel wordt.
Mijn ervaring: de meeste spaarprogramma's zijn betrouwbaar, maar er zijn ook spaarprogramma's waar je je aanmeld en vervolgens haast geen e-mails krijgt zodat je zo goed als nooit tot een uitkeerbaar bedrag komt. www.luigeld.nl is er zo eentje... Die heeft dan ook de ranking van één sterretje.