ik woon in spanje en zoek thuiswerk die ik zou kunnen doen via computer . wie kan me hierbij raad en daad geven ?

hier in spanje is het moeilijk om werk te hebben vandaar ik thuiswerk zoek via de computer voor een beetje extra te verdienen heeft iemand hier ervaring mee of iets waar ik beetje extra kan mee verdienen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende manieren om geld te verdienen via de computer.

1) Door mee te werken aan onderzoeken (vragenlijsten invullen)

2) Door artikelen te schrijven voor websites

3) Door te gaan werken als webcam model (18+)

Let erop dat je geen geld betaalt om aan thuiswerk te komen. Wanneer je twijfelt over een bepaalde aanbieder bekijk dan eerst de zwarte lijst van thuiswerkbedrijven.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (1)

Er zijn op het Net verschillende sites waar je enquetes kan invullen. Verdient niet veel, zo'n 200 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
als je die sites er nu even bijzet, is het een behoorlijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.enquetevergelijk.nl/
http://www.hiergeldverdienen.nl/enqueteplan/adwzoek/index.html?gclid=CP7mk5vHhqwCFQSFDgodxl0r_Q Had deze favorieten al weggegooid.
Rieneke1
12 jaar geleden
kijk, dat is een plusje waard voor een volledig antwoord :)