Ik wil later rechercheur worden. Ik heb dit jaar profielkeuze maar heb geen idee welk profiel het beste bij dit past? Alvast bedankt!

Ik zit nu in de derde op het HAVO.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Basiseisen Naast deze vaardigheden is er ook een aantal basiseisen waar je aan moet voldoen: Minimaal een hbo bachelordiploma (zie de eisen in de vacatureteksten voor de specifieke studierichtingen) Nederlandse nationaliteit Onbesproken gedrag Rijbewijs B (of bereid dit binnen ½ jaar na aanstelling te halen) Beheersing van de Nederlandse taal Goed zichtvermogen (visuseis) Goede conditie Als je dan in de vacatureteksten kijkt, zie je staan: * minimaal een natuurwetenschappelijk of (bio)medisch hbo-bachelordiploma OF: * Minimaal een diploma hbo bachelor op financieel gebied OF: * Minimaal een diploma hbo bachelor op ICT gebied Het hangt dus meer af van jouw eigen interessen, waar je goed in bent. Als je daarop je pakket kiest, heb je de meeste kans.

Bronnen:
http://www.kombijdepolitie.nl/SOORTENWERK/...

Met natuur en techniek + biologie kan je alles doen wat je wil (op het VWO dan, weet niet of dat ook zo is bij havo). Het is voor sommigen wel zwaar..

Ja ik heb dit pakket ook en wil graag forensisch rechercheur worden ik zit nu in havo 5 en ga volgend jaar naar Leeuwarden daar geven ze de opleiding forensic science :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100