4 maanden op me geld wachten

Hallo

ik heb een ongeluk gemaakt op 25-6-2009
ik zit bij hemaverzekringen al-riskverzekerd
en ik zit nu al bijna 4 maanden op me geld te wachten
en als ik naar de hema bel dan zeggen ze het is in behandeling.

wat moet ik doen het duurt me alemaal veelste lang
ik woord er gek van

groetjes wesley

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Als ik jou was, zou ik de Hema nog eens vragen waarom het zo lang duurt en of dit soms een normale gang van zaken is. Met andere woorden: is het een moeilijker kwestie dan gebruikelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt dat je op je geld moet wachten, maar is het wel zeker dat je geld krijgt dan?
In 3 (nog lang geen 4!!) maanden kan er best al wel veel uitgezocht zijn, het is niet onredelijk om te vragen wanneer je hier een bericht van zult krijgen. Probeer door te vragen, want het is erg makkelijk als er gezegd wordt dat het in behandeling is, maar wie behandelt dit dan, wat moet er dan nog gebeuren, hoe lang duurt dat, kan ik die persoon zelf bellen, enzovoorts.
succes!
14 jaar geleden
Je bent niet de enige:

Had mijn brommer vezekerd via Hema, inderdaad lage premie maar flink gezeik met schade. Hema moet lekker worsten blijven verkopen. Ben nu verzekerd via www.gelijkverzekerd.nl. Hier vergelijken ze tenminste ook de premie (fortis unigarant, reaal, london etc). Wat blijkt, ben nog goedkoper uit ook!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
HEMAAA!!!!! , uhh nee, ik heb erg spijt van dat ik daar ooit aan begonnen ben, alleen omdat het zo goedkoop was, heb er nu veel meer gezeik mee, 2/3 maanden gelden is me scooter gejat, oke eerstr 30 dagen wachten voor terugvind-periode, voorbij oke, dus ik bellen van ja de 30 dagn zijn al voorbij wat nu?, hebben ze me vertel van ja we gaan je terug bellen over wat je moet opsturen en hoe en wat, dus ikke oke is goed geen probleem ik wacht wel op het telefoontje, (DIE IK NU NOG STEED NIET HEB GEHAD), dus gewacht en gewacht, tergugebeld ja we bellen je deze week, weer niet gebeld, tergubeld ja we bellen je deze week, en zo was het nog 2 weken lang, oke dus helemaal chagarijnig, verzkering vorige week gebeld, ja we hebben storing zal ik U lkater terug bellen, doe maar, hebben ze ook nie gedaan, NJA, kheb afgelopen woensdag weer gebeld, oke onze excuus voor dit situatie dit kan niet het duurt veelste lang, maar ja daar schoot ook niet veel mee op, dus hebbe ze me verteld ja we bellen u deze vrijdag terug (5 Decmeber), 3x raden, WEER NIET GEDAAN, IK ben nu echt helemaal chagarijng over deze situatie, DUS MENSEN IK RAAD JULLEI ECHT NIE AAN OM BIJ HEMA E VERZEREN, Ik zla jullie op de hoogte houden hoe het verder afloopt
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
k heb n all risk verzekering bij de HEMA ,,
ons pap zn naam , en we moette net iets minder dan 100 euro per jaar betale (heel erg weinig mja.. )..
en k heb in t begin ooit n keer n ongeluk ghad (stuur kapot en kap schade)
kreeg 725 euro ..IS NOG STEEDS NIET BETAALD !!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kortom, tuig van de richel. Bellen helpt niet.
Stuur een *aangetekende* brief met dure woorden dat je ze nog 14 dagen de tijd geeft om de schade af te wikkelen, en dat je daarna de invordering uit handen geeft.
's even kijken wat er dan gebeurt.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Begrijp ik goed dat jij het ongeluk hebt veroorzaakt.

Vraag de Hema per mail hoe het met de zaak staat. Zodat ze hier schriftelijk antwoord op moeten geven. Telefoongesprekken wimpelen ze makkelijk af.

Toch nog even geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt als een standaard verzekeringsmaatschappij. Zijn er als de kippen bij als het om het innen van de premies gaat, maar uitkeren... ja, daar zitten ze niet op te wachten.

Ik zou een aangetekende brief sturen naar de Hema. Dan kunnen ze niet zeggen dat ze hem niet ontvangen hebben. Eventueel een briefje naar de consumentenman kan misschien geen kwaad.
(check zekerheidshalve nog even je verzekeringspolis, niet alleen de grotere letters, ook de kleinere. Kan zijn dat je iets over het hoofd gezien hebt).