Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een gemiddelde prijs om per maand te betalen voor gas en stroom (appartement)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een gemiddelde tussenwoning gebruikt 121m3 gas, en dat kost 73 euro per maand.

Een gemiddeld huishouden van twee personen gebruikt 296 kWh stroom en dat kost 34 euro per maand.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit in een appartement en ik betaal 35 aan stroom en 70 aan gas per maand. vind ik zelf eigenlijk wat duur?
bamibal
12 jaar geleden
Dan gebruik je waarschijnlijk gewoon meer dan gemiddeld. Computers, grote TV, lang douchen, koukleum, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valt wel mee. ga juist zeer bewust met energie om. bovendien woon ik er pas 2 maanden. misschien dat de vorige bewoner veel verbruikte?
bamibal
12 jaar geleden
In dat geval is je maandbedrag inderdaad op het verkeerde verbruik gebaseerd. Bij de eerstvolgende afrekening krijg je dan geld terug en wordt je maandbedrag aangepast.
Je kunt vaak ook tussendoor verzoeken om je maandbedrag aan te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top. hartstikke bedankt
paulus811
12 jaar geleden
bamibal, ik kan me bijna niet voorstellen dat vaste kosten zoals transport daar ook in zitten. Ik betaal voor twee personen (hele dag van huis, wel een redelijk groot huis) 180 euro per maand en heb geen dingen als een waterbed etc. Eind van het jaar loop ik bijna gelijk met de jaarnota.
paulus811
12 jaar geleden
ik zie de rekenvoorbeeld, alles zit erin. Alleen gebruik ik geloof ik rond de 3000 kuub gas en ik kook er niet eens op. Het lijkt wel alsof nuon het verbruik gunstiger voorstelt om goedkoop te lijken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding