ik ben nog 16, en ik kan dus mijn rekening niet online bekijken.. mijn moeder kan dat wel. Maar weet iemand HOE? ik heb rabobank

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat doet ze met jouw pas en een cardreader. Toegevoegd na 58 seconden: Sorry cardreader = Random Reader

Je hebt een cardreader, hier stop je je pas in. Voer je pincode en pasnummer in. Dan krijg je een code, die code heb je nodig bij het inloggen op de website. Eerst je rekeningnummer en dan je pasnummer, en dan dus die code geloof ik... Toegevoegd na 7 minuten: Cardreader moet dus random reader zijn, heb doodleuk een woordje overgenomen =P

Ze heeft een 'Random Reader' (dat is een kastje en lijkt op een rekenmachine). Als ze dan op de site van de rabobank gaat (www.rabobank.nl) gaat ze naar het internetbankieren deel en moet ze inloggen. Dit kan met haar eigen pinpas of met de jouwe. Als ze haar eigen pinpas gebruikt moet ze haar rekeningnummer en pasnummer invoeren en dan haar pas in dat kastje doen, ze drukt dan de pincode van haar pas in en krijgt een code op het schermpje van het kastje te zien. Die code vult ze weer in op internet en ze kan haar rekeningen zien. Het kan zijn dat ze ook jou rekening(en) kan zien, omdat ze je moeder is. Als ze jouw pinpas gebruikt doet ze precies hetzelfde maar dan met jouw pinpas en ziet dan alleen jou rekening(en). Áls ze jouw pinpas gebruikt, kan jij ook je eigen rekening(en) online bekijken.

Bronnen:
www.rabobank.nl

Jou rekening hand onder die van je moeder. Jou moeder moet gewoon inloggen op de rabobank. Dan kan je zou rekening zien en de opdracht uitvoeren.

Internetbankieren aanschaffen, dan kan het wel

Er zijn twee mogelijkheden: 1. Je moeder voegt jouw rekening toe aan haar internetbankieren. (daarvoor moet er contact op worden genomen met de Rabobank) 2. Je vraagt internetbankieren aan bij de Rabobank (uiteraard moet je daar toestemming van je moeder voor hebben). Jullie zouden ook voor alle twee de mogelijkheden kunnen kiezen. Dat jij kan internetbankieren, maar dat je moeder ook op jouw rekening kan kijken met internetbankieren. Ik denk dat ik dat als ouder later op die manier zou willen doen met mijn kind (nu nog kleuter). Zo kun je zelf internetbankieren, maar houdt je moeder de boel wel in de gaten.

Bronnen:
http://www.rabobank.nl/particulieren/produ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100