weet iemand misschien hoelang het duurt tot het geld erop staat met het overmaken van een girorekening naar de abn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een voorbeeld:
van ing naar ing:
meteen.
van ing naar abn:
meestal een dag.
dit komt doordat je van de ene bank naar de andere gaat, hier komt het binnen, en moet het worden verwerkt.
eigenlik zo:
computersysteem ing, coderen, internet, decoderen, computersysteem abn.
hier gaat dus even tijd in zitten.
maar het belangrijkste is:
als het maar veilig gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe snel wordt een overschrijving van een Betaalrekening van de ING naar een bankrekening bij een andere bank verwerkt?

Maakt u met Mijn ING (internetbankieren) geld over naar een rekeninghouder bij een andere bank? Als u de opdracht voor 15.30 uur verstuurt, staat het geld nog dezelfde dag op de andere rekening. Verstuurt u de opdracht na 15.30 uur, dan is het bedrag de volgende werkdag bijgeschreven.