Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand vertellen hoe het met de voorgenomen rechtszaak tegen de staat inzake de langstudeerdersboete staat?

De langstudeerdersmaatregel is door de 2e en 1e Kamer heen, daarna zouden enkele studentenbonden (LsvB/ISO) een rechtszaak aanspannen. Ik ben erg geinteresseerd wat daarvan de status is. Iemand? Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
550
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wacht ook nog met spanning af.... http://www.goeievraag.nl/vraag/verhoging-e3000-collegegeld-vechten-juridisch.113219
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik zie dat niet alleen jouw vraag ,maar ook jouw achtegrond erg op de mijne lijkt. Ik had even moeten checken of de vraag niet al was gesteld! Maar misschien komt er nu spoedig een antwoord! (ps leuk he, als ze de regeltjes tijdens het spel aanpassen en je er niets tegen kunt doen?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet anders dan onbehoorlijk bestuur!! Ik hoop nog dat dit ooit weer wordt terug gedraaid...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zo onrechtvaardig, wat gaan ze nog meer met terugwerkende kracht invoeren? Rechtzekerheid? Das niet zo belangrijk, drijfveer is geld. Hoe kun je ooit nog ergens van uitgaan?! (Sorry. Ik hou me alweer in haha)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is nog steeds niet bekend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding