Hoe oud moet je zijn om een paysafecard te kopen?

Ik wil graag een paysafecard kopen... Bij ons in de buurt zit een shop... En ik wil weten hoe oud je er voor moet zijn... Want ik schaam me zo als ze zeggen dat ik er niet oud genoeg voor ben.... :( Help me!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Ik heb de hele website afgestruind en er niets over kunnen vinden. Zelfs niet bij de faq en de algemene voorwaarden. http://www.paysafecard.com/nl/general/algemene-voorwarden/

Wat ik wel heb gelezen is dat de kaart overdraagbaar is. Hij staat dus niet op naam, maar het is een pas met tegoed. Het ligt er denk ik aan hoe je het tegoed hierop krijgt. Is dit via je rekening, dan heb je misshien toestemming nodig van je ouders om bij dit geld te komen en een overboeking te doen. Wat je kunt doen is een mailtje sturen naar de helpdesk; info@paysafecard.com
Vraag hen of er een minimum leeftijd is verbonden. Ik denk dat dit in het Engels moet;
Dear customer service,
I would like to inform about a minimum age of buying a paysafecard. Is there one, and what is the age?
Thanks in advance,
Je naam