Welke punten horen te staan in een plan van aanpak bij de hoofdstukken: Projectgrenzen en de producten?

Ik ben een algemene plan van aanpak aan het maken voor een opkomende communicatiebureau. Welke punten of onderwerpen horen naar voren te komen bij de hoofdstukken:
- Projectgrenzen;
- Producten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Onderwerp afbakenen dus wat je wel en niet gaat onderzoeken. Bij producten staat waarschijnlijk welke producten je gaat leveren en hoe je strategie is hoe je tot je product komt