ik ga met school op kamp naar praag, hoeveel kost het pinnen daar?

als ik 10 euro opneem hoeveel kost dat?
en als ik 30 euro opneem hoeveel kost dat?
en word het gewoon van je pasje afgeschreven?
btw ik heb rabo wereldpas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het wordt gewoon van je pasje afgeschreven, net alsof je euro's pint, maar dan komen er Kronen uitgerold.
Kimath
12 jaar geleden
je kunt daar geen euro's pinnen, het komt als Tsjechische Kronen uit de automaat. Tip: als je een iPhone of een andere smartphone hebt, zoek dan naar een app die valuta omrekent. Handig als je iets wilt kopen daar, dan weet je hoeveel het in euro's is.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

P:innen in Praag kost een vast bedrag per transactie. Jij kiest voor hoeveel Euro je wil pinnen en dan komen de Tsjechische Kronen uit de pinautomaat. Je kunt dus beter iets meer pinnen, want elke keer dat je pint moet je betalen, ongeacht het bedrag.