Hoeveel moet ik verdienen voor een creditcard?

Hoeveel moet ik minimaal verdienen voor een creditcard van Mastercard? Ik zou graag een creditcard hebben met een limiet van 2500 of lager... Ik heb eer een nodig omdat ik graag een rondreis wil gaan maken door de VS. Dus dan heb ik een creditcard nodig voor de overnachtingen. Dus iemand advies?

Ik verdien 800 per maand... en heb al genoeg gespaard voor een rondreis :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel dat de betalingen per creditcard op 2 manieren terugbetaald kan worden. Of iedere maand het gehele bedrag wat je die maand met creditcard betaald hebt of een maandelijks vast bedrag, bijvoorbeeld iedere maand €100,=. Bij deze laatste variant betaal je rente. De eerste betaal mogelijkheid is natuurlijk het verstandigst.

Het beste antwoord

Voor de meeste creditcards moet je minimaal 1150,- euro netto per maand verdienen.

Informeer eens bij je eigen bank. Zij kunnen je rekeningverloop bekijken en zien ook dat je flink hebt gespaard. Dat kan schelen..

Als het niet lukt kun je vast met een borg (je ouders) een creditcard regelen. Banken willen té graag verdienen om geen mogelijkheid te bieden.

Superplan trouwens! Veel succes en vooral plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt geheel aan je bank. Mijn bank komt iedere maand met de vraag of ik alsjeblieft, alsjeblieft mijn limiet wil ophogen. Ook in deze barre economische tijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een World Card van Visa, kun je gewoon online
aanvragen.
[wat ik niet zou doen, want je moet allerlei persoonlijke informatie verstrekken]

https://www.theworldcard.nl/cashoncard/?aid=WCICC4&gclid=CMXBvszStasCFW8JtAodnz-Lbg

Alleen als je geen inkomen hebt of student bent
dan vragen ze of iemand anders voor je borg wil staan.

Hier is nog een overzicht/vergelijking
van verschillende credit cards,
die je ook online kunt aanvragen.
Vergelijk 15 VISA, MasterCard en American Express creditcards uitgebreid op kosten, service en voorwaarden. Rechtstreeks online aanvragen, het maakt niet uit bij welke bank u zit:
http://www.creditcardvergelijking.nl/?gclid=CJOC1JLTtasCFasKtAodnTz2ew

Lees alle informatie zodat je weet wat je wilt
en ga dan even langs je eigen bank.