Hoe kom ik achter de code van mijn pinpas.

Ik ga binnenkort naar Londen en ik heb daarvoor mijn pinpas nodig!
Nu het probleem dat ik de code van mijn pinpas kwijt ben.
Het is een pinpas van Abn-ambro eurostyle-pas.
Hoe kom ik aan mijn code of hoe kan ik hem wijzigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Utrecht
12 jaar geleden
Gebruik je deze pas dan nooit?
Nooit geld opgehaald of ergens mee betaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt niet aan je code kan komen kan je ook geld overmaken naar iemand anders en de voor je laten pinnen. Wel via de bank want met internetbankieren heb je ook je pincode nodig

Antwoorden (5)

Dan moet je naar de bank en dat gaat wss een paar weken duren ;). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dat niet sneller ik ga maandag naar londen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken heb je dit met een paar dagen en geen paar weken!
Nieuwe pas aanvragen, even bellen met klantenservice wat je het beste kunt doen
anneliez
12 jaar geleden
Als je maandag met vakantie gaat zou ik meteen morgen maar linea-recta naar de bank gaan en vragen of jij urgentie krijgt bij het krijgen van een nieuwe pincode, normaal gesproken staat hier 5 werkdagen voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga morgen naar je bank met je pas en je wordt dan direct geholpen en je pas heeft een nieuwe pincode.
ronron1212
12 jaar geleden
Wegens veiligheidsredenen worden pinpassen nergens (ongecodeerd) opgeslagen.

Je zult daarom een nieuwe pincode/-pas moeten aanvragen.